wehearit, usha kat tepi blog.

yeah, its totally bestt! photography kat dalam tu semua lawa kay! aku pun dah lupe mane aku jumpe. hehe then dari aku post dekat tumblr sampai aku buat akaun sendiri. weeee, nak join? just create akaun korang then jgn lupe follow aku :3 btw, aku rase macam ade terdengar orang kutuk2 aku punye ramput. haha WHATTHEHELL LAH SUNDAL . bajet aku tak dengar la? boleh tahan bodoh jugak kau ni. weh aku tau kau jeles en? konon la asal rambut pendek je buruk. aku cukup tak faham dengan adenye makhluk macam kau ni. asal la kau hidup atas dunia ni menyusahkan orang je. aku nak pergi sekolah bukan nak lawa lawa, that wordss!!!! is SEKOLAH! pandir sial! one day akan panjang jugak kan? haih pity. kay korang yang lain this is my new hair and i really love it! aww aww :3

not pretty, but i have a smile

im looking at _________.(fill in the blanks)

agak 2 bila nak jumpe jaehyo? heee


so? buruk ke? bende biase la tu potong rambut. sedih la orang macam kau ni. ape pun aku happy dan bersyukur. aminn.



/>
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.