kau akan rase yang same suatu hari nanti.

from today aku akan drop akaun. bende tu tak menarik minat aku dan aku sgt lah malas. ye aku mengaku aku malas. tapi bila dah sampai orang lain masuk campur membuatkan lagi menyampah . this is my decision apahal kau nak menyibuk? kakak aku ke kau? bapak aku? mak aku? perangai kau makin menjadi jadi. what goes around comes around. bende yang same akan jadi. kalau ape yang aku cakap dekat cikgu pun kau perlu nak bawak mulut? kau baik sgt ke? ade gelung atas kepala kau? sedar diri la ye. haih baru 1st time aku jumpe orang macam kau ni. tuhan akan balas. aku takde nak aim sape sape, tapi kalau terasa ,mungkin kau la kan. cube kau fikirkan balik ,putar balik semua yang kau pernah buat. jangan nak aim orang je. sekarang aku boleh sabar lagi. one day kalau aku dapat, A TO Z aku boleh bukak cerita.KAU RASE APE YANG AKU RASE LA SIAL BARU LA BOLEH NAK MASUK CAMPUR!!!!!!!!!!! />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.