rest our brain. jyeaahh!

tadi balik awal. dalam pukul 1.50. pastu aku ,aten and mudz plan nak swimming kat rumah mudz. kitorang dah lame tak swimming kot. then dah sampai, lepak jap rumah mudz, terus tukar baju. kitorang pun mandi sampai pukul 3. haha, memang sunyi kat rumah mudz. mandi 3 orang je memang best. rase macam dah last nak day nak hidup. kind of la. then agak dah kecut jari jari, kitorang habis mandi. relax jap, dalam pukul 4, kitorang gerak pergi ehsan. lapar kott, memang macam ape je. namie pulak dari semalam dia ajak aku lepak ehsan aku tak datang, sebab takde member nak teman. then tadi terkejut dia datang betul betul. kay abang rempiiwtt kitew datang naik motor ekzos buluh tau, bunyi macam ape je. haha sebelum tu, aku dah habis makan, aten dgn mudz pun same. tapi aku rase macammmm, lapar kau tau. dari makan maggi aku order roti planta pulak. haha kay selera aku besar and memang tak dinafikan. = =' namie sampai je dia order makan, kitorang mengumpat ape yang patut then belahhh. thats all. tu rutin aku harini. :) />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.