penat, ohgoshhhhhhh!

tadi ade larian 1 malaysia tu, kay, dah confirm confirm la korang pun update bende same kan. semua sekolah buat larian ni. then aku dgn mudjrina dah set nak datang, pastu aku tak lari macam mane pun. hahaha, then dah sampai cikgu bagi sijil dengan pin gamba sekolah.erkk ==" okay la tuu. haha kitorang lepak lepak jap. letih gila even 1.5 km je. hahaha. amik gamba dengan budak budak ni. tapi tak boleh nak upload kat blog tah sebab ape tah. macam haremm. sokay kat fb dah ade , nak pergi tgk kay ? :) pastu, ade taekwando punye emmm ape tu? entah la weh, korang figure out sendiri. pastu ade tarian singa. hoho time ni kitorang suke gilerrr. dia pergi round satu assembly. dia datang dekat, pastu aku dah la pegang kamera, si anizah bantai pi gelak kuat. dah gerun dengar gelak dia.hahaha. bodoh doe. then singa tu tabur gula gula. tapi sedih 2 je dapat :(  pastu ade pertunjukan lompat tali. kitorang gerak pergi padang pulak, tengok diorang main tarik tali untuk rumah sukan. well aku must support my own 'rumah' la. LEOPARD. tengah tengah tengok tu, tah ape macam nak mencarut je kat perempuan gedik gedik ni. ehh kau kalau setakat datang nak jeling jeling orang then perasan lawa sgt pun tak boleh jugak. buat orang meluat la doe. orang tak sedar kot kau tu fake. cehh, senyum macam ape lann. kay kay, aku malas nak amik tau tapi dia memang totally nak carik pasal kan. aku watlek je. tunggu status aku gerak. kau kan tahan maki? haha. kau freak punye ALIEN ! budohh! away />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.