KIM KARDASHIAN HOT STUFF!

tadi ade wedding nya di KAMPUNG TENGKU, tak tau? check in at foursquare. :) abang aku yang besar sekali, mohd aidil azwan baru saje akad nikah pagi tadi. time dia nak lafaz tu, 2 kali baru past. haih. terlajak lajak abang aku ni. ade videonya, malas mengaupload. event tu dari pukul 9 sampai 2. kaki aku dah berdarah darah, cause melecet. mane taknye abang aku cakap " adik harini kau khadam aku ". PUNDEK ! so walaupun sekejap, bende tu amatlah memenatkan. don't tell me korang tak pernah rase, hahaha, one day
korang merase sume tu.

masjid en pakai, berlilit lerr


kay another one, blog aku dah lain rite? well more grown up sikit. and i add a few gadget tu uolllsss. please leavea blogwalking at my shoutbox, thank you :)

p/s: aku tau korang stiil waitin for da KIM KARDASHIAN kan?? naaa! tade yang membabitkan pun :P sorry !



/>
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.