chillex lagi ni -,-

weh memang aku nak kau bace post aku ni baby:

baru tadi kita bace, awak punye blog tau. dah 2 bulan tak update rupenye. em em. sian awak. *puihh! bila dah ade kes kes block member member sendiri baru nak update ke baby? macam macam cerita kau story kan baby? pung pang sane sini. baby, tak payah nak panggil kawan sangat la kan.. kau cerita kat blog yang kau kesian tu, yang kawan kau ni suke cakap kau sombong, lupe diri, tak text, dkt fb pun tak tegur. macam tu kan kau cerita? kay sekarang ni baby, kalau kau perasan la, post kau sebelum tu, yang 2 bulan lepas punye tu, kau pun ade misunderstood dengan adik angkat kau kan? haa camne? dia pun cakap bende yang same macam aku and orang lain cakap kan? hahaaha baby, ternyata dari post tu, orang semua sakit hati dengan kau sebab kau tu, bongkak.ish ish tak perasan lateeewww!  baby kau dengan diri fake tu, boleh pergi J.A.L.A.N.


p/s: "baby"aku sekarang ni, kejar hot weh. well, mane nak tegur sgt la kan. puiih! btw thanks for make my day. dari aku gaduh dengan family tadi, kau pulak buat aku panas dengan blog kau. thanks so much! babi! />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.