allahamdullilah

alhamdullilah :) hari ni first day puasa . hope boleh bertahan. dulu yela aku memang stok nak ponteng je, tapi memangdangkan dah tidak lagi tinggal di hostel boleh kott tahan kan. hee. semalam terawih pun aku tak pergi, ayah,mak abg wan ,kak in je pergi. aku ape lagi la kan kemas rumah semua semua lagipun okay jugak, hari lain boleh ape ergi. tu masing masing punye cerita la kan. act aku nak cerita sikit time kat hostel kalau musim berpuasa dia, riadah takde, tidur DIUTAMAKAN ,bangun pun lambat,sahur APE PUN TAK BOLEH, pergi sekolah PUCAT tu make up untuk sebulan, terawih PONTENG LA CITER DIA. haih

pengalaman 3 tahun time form 3 baru ade berani nak ponteng, tapi time F1 and F2 lagi banyak kott. *maaf kepada akak senior yang sedang membace :) heee bende lame kay? semalam rindu punye pasal, aku pergi like semua pic orang yang aku rindu gila. ehem DIA LAKI. kawan kawan pun aku rindu kay, jangan risau.

tadi aku de buat sedikit status,
aik bukan hari ni cuti ke? asal tak ramai online --'


HAHA RUPA NYE ADE SEKOLAH YANG TAK CUTI. KAY tak sabar nak sekolah esok, :) />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.