3 hari punye post

AHAD: aku memang tak bercakap dengan mak sgt, hari tu ade mcm, misunderstood sikit. pagi tu, bangun2 je, ayah suruh aku siap. aku tanye pergi mane, tapi, sikit pun tak cakap. *style ayah memang begitu. mak pun ikut sekali, tapi ayah tak ajak pun, ac mak nak pergi rumah nenek kat sg way. then drop dia, kitorang pun pergi PJ. fav place tu weh. sekali tengok ayah bawak makan nasi kandar kat situ. tempat tu, ayah cakap since 1980 macam tu. sedap sgt weh. try la. then depan tu amcorp mall. kay, kalau ramai tak tau, tanye la sesiape eh, aku nak terang kan sgt pun tak reti. memang selalu ayah bawak kat sane. setiap hari ahad. sampaikan ade uncle cine tu, dia kenal ayah aku, then dia cakap, 'wahh datang bawak adik, ni yang selalu bawak dulu kan?' ayah aku angguk je. uncle cakap 'ohh dulu pun ade bawak jugak, tapi kicik lagi,sekalang sudah tinggi' .hahaha, kay terasa ayah oww. ayah kan kecik. hahaha. selalu nye ahad, diorang akan jual bende yang antik. hari tu aku jumpe IC P.RAMLEE, DENGAN TUNKU ABDUL RAHMAN . *photostate je. baju pun lawa lawa kat sane. geram, tapi time tu pulak ayah nak main nyorok nyorok dengan aku. *kedekut. tapi aku berjaya bodek dia. heee. dapat la jugak bende yang aku nak. balik tu ayah beli durian, pastu aku dengan abg wan lahap sesame . thats all for sunday.


isnin: sekolah mcam biase. perhimpunan. then bla bla. bawak bekal nak save duit sikit. belajar. then balik.


selasa: hari ni, pergi sekolah, akhirnya tasha datang. aku bawak bekal lagi dan lagi. akaun cikgu amik waktu math. kami bertiga mengeluh ,apelagi. aku buat dek, sakit hati dengan cikgu. sedih, bodoh akaun en..... mane nak layan. satu masa dia je. rehat makan mee kari. habis rehat belajar dan belajar lagi! AKAUN  TIME dia masuk sekali lagi. aku buat sungguh 2 ni. nak balik awal, tapi still tak dapat pecah rekod melizza yang laju buat buku tunai. MEMANG BABI CITER DIA.! />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.