you're NO to the THING!

pagi tadi, sepatutnye bangun pukul 630 then tibe tibe bersin bersin. terbangun pukul 6. cek phone, okay mamai lagi , tengok ade 2 misscall. emmm, buat bodo sebab tak de name, tapi aku pusing lagi. okay! macam kenal number ni weh. nak baling je phone tu doe. 375, of course big brther aku yang dulu. its dulu. amzari.lagi satu message from maxis. voicemail. aku sebenarnya takut nak dengar. really... tapi terpakse jugak dengar.

hai adik, harini bithday abang, ingat kan nak celebrate dengan adik tapi sebab bende tu tak boleh. adik kene faham okay? hope macam tu. anyway nanti jangan lupe nyanyi happy birthday untuk abang okay? actually abang miss you sangat. (gelak) okay assalamualaikum.

wehhhh! whatttafuck la doe! aku dengan dia dah 4 tahun, and dia punye tanye aku tu macam aku tak ingat birthday dia. hello mr amzari, aku tak boleh maafkan kau lagi. dulu aku bodoh sebab minat kau. damn gilaa! nak buat mcm mane an kau je yang time tu nampak macam lain dari budak sane an. owww menyesal! past is past big brother.

*actually aku nangis, 4 tahun relation kitorang. byee. #past thing ash! />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.