_fill in blanks_

tadi, dekat sekolah borak borak dengan mudjrina, biase la kan, harap tasha nak datang "malas". okay,then aku cakap kat mudjrina aku surrender to the words L.O.V.E. yeah lame gila saye single and i like that. last and last last pun afiq. :) bye apiq, dah beli cincin tunang dah kau kan, all the best with H. just teman berbicare je dia tu. = =" i will pretend to ignore it, and lebih concentrate dekat S.T.U.D.Y. sorry pups :) adik main main belajar. *menyesal tak sudah. aku promise kat korang and to myself. kalau korang tengok ade relation dekat FB, emm, dah sah aku bodoh pergi janji kat blog ni. and totally shame of myself.  so sape nak join saye ? memang aku belajar tak macam mane, tapi kene ade effort sikit nak belajar kan kan? tak kan cikgu ajar AKAUN aku nak melopong je. kay, tadi dah boleh buat AKAUN hoho. bangga jap.

okay new story, abang aku yang first, abg wan in process nak get married. dia dengan kak marlina and adik just dapat berdoa kay? emmmm sorang sorang tinggal kan aku, kay, rumah ayah akan macam ______________sepi.. hayyo, bila adik nak besar ni yah? pity me people . :( hemm />
da puass? komen laa sikedd. ihihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.